Za proizvode koji su dostupni na zahtev, rok isporuke se može razlikovati za svaku pojedinačnu porudžbinu. O roku i mogućnosti isporuke bićete obavešteni nakon porudžbine.

Troškovi isporuke:
Troškovi isporuke za područje Republike Srbije se obračunavaju po važećem cenovniku kurirske službe. Standardna dostava se šalje uslugom „Danas za Sutra“, ukoliko kupac ima potrebu za bržom isporukom, roba se može poslati sa uslugama Post Express-a, „Danas za Odmah“ ili „Danas za Danas“, po važećem cenovniku Post Express-a. Cena dostave biće naznačena na adresnici prilikom isporuke robe. Troškove dostave plaća naručilac.

Ograničenja isporuke robe:
Isporuka robe se vrši isključivo na teritoriji Republike Srbije i ne može se isporučivati van granica ove zemlje. Isporuka na teritoriji Kosova i Metohije moguća je samo u odredenim mestima koja pokriva isporuka PostExpress-a.

Garancija kvaliteta:
Firma Hotspot doo garantuje za kvalitet svojih proizvoda. Svi proizvodi odgovaraju specifikaciji navedenoj od strane proizvođača. Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim odnosno deklarisanim karakteristikama kvaliteta proizvoda. U slučaju neizvršenja ove obaveze, davalac garancije će zameniti proizvod novim ili vratiti novac. Garantni rok počinje danom prodaje uređaja.
Pravo na garanciju i besplatno servisiranje u garantnom roku, kupac gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja uređajem, fizičkim oštećenjem, korišcenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane za to neovlašcenih lica.

Rešavanje reklamacije:
Reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda se može, u zavisnosti od trenutka pojave nedostatka u funkcionisanju proizvoda, svrstati u jednu od sledećih kategorija:
1. Isporučeni proizvod je vidno oštećen, nedostaju mu neki delovi (nekompletan je), oštećena je ambalaža ili su vidna oštećenja na samoj ambalaži. U ovom slučaju, problem se mora evidentirati na licu mesta, ispred kurira, tako što ćete proveriti robu i ukoliko nešto nije u redu, odmah prijaviti neispravnost. U ovom slučaju se popunjava Zapisnik o oštećenju koji moraju da potpišu i kupac i kurir. Ako kurir napusti mesto isporuke, a Vi nakon toga utvrdite oštećenje, Vaša reklamacija neće biti uvažena.

2. U slučaju da je proizvod u trenutku instalacije ili prvog puštanja u rad neispravan. Robu možete vratiti u roku od 7 dana od dana kupovine. Vraćena roba mora biti zapakovana u originalnu ambalažu, nekorišćena i neoštećena. Po želji, robu vam možemo zameniti za novu ili vratiti novac. Obavezno je priložiti fiskalni račun koji ste dobili pri kupovini.


3. Reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda u garantnom roku. U tom slučaju, proizvod šaljete na adresu firme Hotspot. Podatke možete naći na kontakt strani internet prodavnice. Svako slanje proizvoda na drugu adresu se ne prihvata i proizvod gubi garanciju. Ovo se može dogoditi i ako sami pokušate da otklonite nastali kvar. Fizički oštećene komponente ne podležu garanciji.
Prilikom reklamacije robe u garantnom roku, kupac je dužan:
– da reklamirani proizvod na servis donese u originalnoj ambalaži.
– da prodavcu/serviseru podnese na uvid original fiskalnog računa.
– nakon toga, sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac isključivo dobija od firme Hotspot.

4. Reklamacija u slučaju pogrešno poručenog proizvoda. U slučaju da ste poručili pogrešan proizvod možemo izvršiti zamenu za odgovarajući isključivo ako je proizvod nekorišćen i u neoštećenoj ambalaži. Popunjen obrazac za reklamaciju, koji ste dobili uz fiskalni račun, zajedno sa računom i robom, šaljete na našu adresu Vojvode Šupljikca 17, Beograd. Nakon prijema pošiljke šaljemo odgovarajući proizvod. Troškovi vraćanja i ponovnog slanja robe padaju na kupca. HotspotPro se trudi da opisi proizvoda i slike budu tačni i ažurni, ali ne može snositi odgovornost za pogrešno poručene proizvode.

Za uvažene reklamacije Hotspot u potpunosti snosi troškove transporta, ukoliko su ispoštovani prethodno navedeni uslovi. U svim ostalim slučajevima troškove snosi kupac.

Povrat robe i novca:
Povraćaj robe se koristi isključivo u slučaju reklamacije, usled neispravnosti ili oštećenja uređaja, odnosno u cilju servisiranja istog i ne može se izvršiti u druge svrhe. U slučaju da je kupac koristio uređaj, ako je uređaj otvaran, i nakon odredenog vremena nije zadovoljan radom, tj. očekivao je mnogo više od naručenog uređaja – povraćaj novca, zamena proizvoda ili povraćaj istog nije moguća.
Kupac robu može da vrati samo u sledećim slučajevima:
1. Ukoliko je greškom Hotspot-a fakturisana roba koju kupac nije poručio, rok za započinjanje procedure povrata robe je 24h od trenutka prijema robe;
2. Ukoliko je kupcu fakturisana neispravna ili roba oštećena u transportu, rok za započinjanje procedure za povrat robe je 24h od trenutka prijema robe;


U slučaju povrata novca, ukoliko su ispoštovane prethodne odredbe, rok za povrat novca je 7 dana od trenutka prijema proizvoda od strane Hotspot-a, isključivo na tekući račun kupca.

Hotspot zadržava sva prava promene cene proizvoda.